З моменту запуску роботи Офісів податкових консультантів вже отримали консультації майже 2500 осіб
Перші підсумки роботи Офісів податкових консультантів. Робота Офісів стартувала в 20 регіонах 8 вересня. І цей формат, як показує практика, дуже затребуваний. Консультації вже отримали майже 2500 осіб. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила в. о. Голови ДПС Леся Карнаух. Як функціонує Офіс на практиці Леся Карнаух розповіла учасницям Business Woman Club. Це міжнародна жіноча спільнота, яка об’єднує успішних жінок бізнесу, політики й дипломатії для розвитку та співпраці. «Запит на якісну податкову підтримку та доступні, зрозумілі консультації чималий...
Бізнесу та громадянам дуже часто вкрай важко самостійно розібратися в усіх нюансах податкових питань та ухвалити рішення як діяти правильно. Але ми завжди готові прийти на допомогу», – сказала вона. «Для нас важливо, щоб про роботу наших Офісів знали якомога більше українців. Бо цей сервіс економить час та нерви», – додала в. о. Голови ДПС. Напрями, за якими надаються консультації, дуже широкий: - оподаткування фізосіб та юридичних осіб, - електронні сервіси та звітність, - податкові спори, - податковий аудит, - фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО, - контроль за обігом підакцизних товарів, - зупинення реєстрації ПН / РК, - погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ, - надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, - трансфертне ціноутворення, - адміністрування акцизного податку. Адреси Офісів: https://tax.gov.ua/others/kontakti/ofis-podatkovih-konsultantiv
