Повернути споживачам кошти за неякісну техніку допоможе Управління захисту прав споживачів
За інформацією Держпродспоживслужби одним із напрямків роботи Управління захисту прав споживачів є опрацювання звернень щодо порушення прав споживачів суб’єктами господарювання при реалізації товарів та наданні послуг. Споживач має право на відшкодування майнової та моральної шкоди, яку було завдано внаслідок придбання неякісної продукції або послуги. Для прикладу, нещодавно у м. Хмільник у магазині «Comfy» (пл. Перемоги, 3) споживач замовив фітнес-браслет Samsung GalaxyFitSilver вартістю 1399 грн., але наступного дня працівники магазину повідомили, що ціна товару змінилась і необхідно сплатити різницю. Коли споживач відмовився і почав відстоювати свої права, йому повідомили, що даного товару немає в наявності і аналогічного не запропонували. Після розгляду справи спеціалістами Управління захисту споживачів, 24.05.2020р., питання було вирішено на користь споживача та за його бажанням замінено товар на аналогічний. Шановні споживачі, якщо під час придбання товарів або отримання послуг ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання ви не можете - звертайтесь за консультацією до Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області: м. Вінниця, вул. Максимовича, 19 або за телефоном 65-88-44 (громадська приймальня)/(098) 165-88-44 (цілодобова гаряча лінія).