Як правильно оформити скаргу до НСЗУ?
Якщо у закладі, який має договір із Національною службою здоров’я України (НСЗУ), пацієнту безпідставно відмовили в наданні послуги чи вимагали гроші, можна подати скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ. Як правильно оформити скаргу...
- Зазначте власне прізвище, ім’я та по батькові, дату народження (в форматі день, місяць, рік народження) і зазначте дату події, яка сталася.
- Правильно вкажіть назву лікарні. Цю інформацію можна отримати в реєстратурі закладу, на сайті місцевого департаменту охорони здоров’я або ж на дашборді НСЗУ. Там також можна подивитися, які безоплатні послуги надає ваша лікарня за угодою з НСЗУ.
- Напишіть посаду, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка відмовилася надати вам допомогу, вимагала оплату за медичні послуги, ліки чи інші матеріали.
- Детально опишіть ситуацію: в наданні якої саме послуги вам відмовили або за яку вимагали гроші. За можливістю зазначте суму коштів, яку вам довелося витратити, або яку з вас вимагали.
- Вкажіть свої контакти, які допоможуть з вами зв’язатися: номер телефону, електронну адресу.
- Якщо залишилися запитання стосовно оформлення звернення зі скаргою, подзвоніть у контакт-центр НСЗУ за безоплатним номером 16-77.
Про платні послуги
У НСЗУ зазначають, що комунальні та державні заклади охорони здоров’я мають право надавати пацієнтам платні медичні послуги, які не входять до Програми медичних гарантій згідно з переліком і тарифами, визначеними їх власником або уповноваженим органом, із урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 р. № 1138 (зі змінами). Оплата здійснюється у вигляді офіційних платежів за надання платних послуг.
Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.
За матеріалами nszu.gov.ua