Як подати скан-копії до Пенсійного фонду України, щоб скористатися сервісом «Електронна трудова книжка»

Дата: 15.07.2020 15:25
Кількість переглядів: 846

 Фото без опису В поточному році Пенсійний фонд України створив новий сервіс на порталі електронних послуг – електронна трудова книжка. На сьогодні в електронній трудовій книжці відображається інформація про трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Дані про трудову діяльність потрібно внести у вигляді сканованих копій засвідчених кваліфікованим електронним підписом. Зробити це можуть як роботодавці, так і працівники. Отже, як правильно подавати скан-копії трудової книжки?... 

Для самостійного подання:

  • зайти в персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
  • обрати меню «Надання скан-копій трудової книжки»;
  • додати скановані файли та відправити до Пенсійного фонду, завіривши копії електронним підписом.

Для подання роботодавцем:

  • зайти в «Кабінет страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
  • обрати меню «Надання скан-копій трудової книжки»;
  • заповнити дані про працівника;
  • додати скан-копії трудової книжки та згоди на обробку персональних даних з підписом працівника;
  • відправити скановані файли до Пенсійного фонду, завіривши копії електронним підписом.

Вимоги до скан-копій:

  • скан-копія повинна бути кольорова;
  • необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку;
  • скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа;
  • формат зображення має бути jpg або pdf;
  • розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь