До уваги фінансових служб ! Казначейство встановлює новий регламент обробки електронних документів клієнтів

Дата: 27.07.2020 10:48
Кількість переглядів: 458

 Фото без опису Починаючи із 3 серпня 2020 року діятиме новий Регламент роботи системи дистанційного обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу "Клієнт казначейства-Казначейство", затверджений наказом ДКСУ від 20.07.2020 р. № 189. Тож в цілодобовому режимі здійснюватимуться роботи із:..

формування, візування та відправки електронних документів користувачами (клієнтами) у програмно-технічному комплексі "Клієнт казначейства - Казначейство";

- перегляду користувачами (клієнтами) інформації про проходження електронних документів, інформації щодо руху коштів на рахунках, формування та друк документів, виписок з рахунків клієнтів.

Електронні документи клієнтів приймаються Казначейством у робочі дні з понеділка по четвер з 9:00 до 16:30 та у п'ятницю - з 9:00 до 16:00 (у передсвятковий день скорочується на 1 годину).

Джерело: сайт Казначейства.


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь