На Вінниччині працює регіональна комплексна Програма інвестування житлового будівництва

Дата: 04.07.2023 16:17
Кількість переглядів: 53

       Фото без описуКО «Обласний фонд СІБ» повідомляє, що у Вінницькій області відновила роботу регіональна комплексна програма інвестування житлового будівництва «Власний дім», яка забезпечує можливість покращення житлових умов жителів територіальних громад, в тому числі внутрішньо-переміщених осіб та учасників бойових дій (членів їх сімей), які захищають Україну від збройної агресії російської федерації.  Програмою передбачено надання кредитів жителям громад за пільговою ставкою 3% річних, терміном до 10 років за наступними напрямками:..

- на будівництво нового житла та завершення недобудованого житла.

- на придбання незавершеного будівництва та готового житла.

- на впровадження енергоефективних заходів та будівництва інженерних мереж.

Перелік документів необхідних для отримання кредиту:

- заява на ім’я голови Фонду про надання кредиту;

- клопотання органів місцевого самоврядування;

- копії документа(ів), що посвідчує особу, підтверджує громадянство України;

- копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- довідка про склад сім’ї;

- заяви всіх повнолітніх членів сім’ї на ім’я голови Фонду про згоду на отримання кредиту;

- копії свідоцтва про шлюб та народження дітей;

- документи, що підтверджують працевлаштування;

- документи про доходи позичальника і членів його сім’ї, (за попередні шість місяців), договір поруки, застави (іпотеки) майна;

- інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно/про наявність або відсутність у власності житла, земельної ділянки; технічний паспорт на житло (ксерокопії);

- копію проектної документації або будівельного паспорта (якщо кредит надається на добудову/реконструкцію житла);

- копію документа, що посвідчує особу продавця (на придбання житла);  

- копію технічного паспорта або проекту (у випадку реконструкції або добудови);

- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера продавця (на придбання житла);  

- акт обстеження житлового будинку (за участю представника органу місцевого самоврядування) або копію проекту на реконструкцію житлового будинку (у разі реконструкції);

- акт обстеження житлового будинку, що продається, за участю представника Фонду, позичальника, представника органу місцевого самоврядування (кредит на придбання житла);  

- копію договору купівлі-продажу житла (якщо кредит надається на придбання житла);  

- довідка з банку про наявність відкритого рахунку;

- копію експертної оцінки вартості житла (якщо кредит надається на придбання житла);  

- копії документів, що підтверджують статус УБД та (або) ВПО (за наявності).

 

Інформація про контактну особу: Начальник відділу кредитування, будівництва та     інвестицій Серпак Людмила Федорівна, тел. +380673049559

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь