Звіт роботи центру надання адміністративних послуг Війтівецької сільської ради 2023 року

Дата: 15.11.2024 10:47
Кількість переглядів: 111

З метою забезпечення прав  громадянина на отримання якісних адміністративних послуг  в  Війтівецькій громаді у центрі надання адміністративних послуг Війтівецької сільської ради надається 299 адміністративні послуги, але нажаль з урахуванням військового стану надання деяких адміністративних послуг призупинено.

Все ж  таки з метою розширення переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, послуги, передбачені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523, укладено угоди, меморандуми, та рішень про співпрацю, тому як органи державної влади,  є суб’єктами надання адміністративних послуг. Задля збільшення  можливостей надання у всіх сферах адміністративних послуг.

 

 Основними завданнями та функціями відділу ЦНАП є реалізація державної політики у сфері надання адміністративних послуг для мешканців громади, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу до громадян, доступність, зручність, своєчасне, повне та якісне надання адміністративних послуг, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.

 У Центр щодня звертаються громадяни для отримання послуг державної влади та місцевого самоврядування. Незважаючи на війну, ЦНАП продовжує працювати задля задоволення потреб населення та забезпечення отримання своєчасних та якісних адміністративних послуг мешканцями громади, внутрішньо переміщеними особами. На сьогоднішній день велика увага приділяється в надані послуг військовослужбовцям, та внутрішньо переміщеним особам.

 ЦНАП постійно працює над вдосконаленням своєї роботи, забезпеченням високої якості обслуговування та розширює спектр послуг. Працівниками центру протягом 2023 року проводився аналіз громадської думки щодо оцінки якості у надані адміністративних послуг. Відвідувачі завжди можуть залишити  свій відгук як у соціальних мережах на  сторінці «ЦНАП Війтівецької СТГ», офіційному сайті громади ,чат боті «Свої», на урядовій платформі «Дія» сканувавши QR код, а також у самому ЦНАП встановлено скриньки якості обслуговування.

 Провівши аналіз професійної діяльності працівників ЦНАП встановлено, що у 2023 році відповідно вище зазначених застосунків скарг на роботу посадових осіб  не надходило.

 Протягом 2023 року запроваджено в роботу центру систему  «Шеринг», суть якої полягає сканування QR коду який зареєстровано  персонально за ЦНАП, старостинськими округами, та передачу документів в електронній формі через Дію. Також впроваджено новинку у сервіс роботи «Кол-центр», що дає змогу для кращої комунікації мешканцям громади з ЦНАП, а також із суб’єктами надання адміністративних послуг, сільською радою, бажаючим отримати консультацію або відповідь на інші хвилюючі питання.

Також невідємною в роботі центру є мобільна валізка яка застосовувалась протягом 2023 року та принесла чималу користь в отримані послуг мало захищеним верствам населення  громади та внутрішньо переміщеним особам.

Новітні інформаційні системи, та засоби постійно впроваджуються в роботу центру. Система роботи працівників ЦНАП повязана з чималою кількістю державних електронних реєстрів, які нажаль не завжди коректно працюють. 

Все ж таки за минулий 2023 рік було надано 3857 адміністративних послуг, ще більшу кількість консультацій. Також посадовими особами центру приймалися звернення на державну волонтерську допомогу особам постраждалих внаслідок війни, внутрішньо переміщеним особам.

  Для різносторонньої профільної грамотності  приймалася участь у навчанні адміністраторів та працівників ЦНАП, адже якість надання адмінпослуг є пріоритетним, що на пряму залежить від компетентності працівника. Необхідний рівень фахової підготовки вимагає систематичного підвищення рівня знань та професійних навичок. Відтак адміністратори постійно працюють над підвищенням професійного рівня, кожен адміністратор пройшов онлайн курси на Порталі Дія, а також у Вінницькому регіональному центрі підвищення кваліфікації про що свідчать отримані сертифікати. Державні реєстратори та адміністратори беруть активну участь у онлайн нарадах, тренінгах, зустрічах та семінарах.

Паралельно основній роботі завдяки напрацювань у співпраці з партнерами програми EGAP у 2023 році є значні досягнення у покращені сервісу роботі ЦНАПу. Встановлено сонячні батареї для енергетичної незалежності центру, придбано меблі, техніку, обладнання для самообслуговування відвідувачів ЦНАП, закуплено,встановлено обладнання паспортної станції для видачі внутрішніх та закордонних ID паспортів, що в перспективі 2024 році надасть як кошти до бюджету та гарний імідж для громади.

 Перспективи роботи ЦНАП на 2024 рік:

 

 В межах функцій, покладених на ЦНАП, планується продовжувати роботу в напрямі удосконалення надання та розширення спектру послуг. Серед першочергових завдань роботи Центру у 2024 році є залучення якомога більше суб’єктів надання адміністративних послуг до співпраці, для задоволення потреб жителів громади. Центр надання адміністративних послуг і надалі буде навчатись та вдосконалюватись, враховувати потреби мешканців громади, дбати про зручність та комфорт, прислухатись до побажань і зауважень.

 Крок за кроком ми намагаємося будувати сучасний, європейський сервісний ЦНАП, орієнтований на потреби громадян.


« повернутися до розділу «Інформація про роботу із зверненнями громадян»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь