Податкова знижка за благодійність: що треба знати громадянам
Громадяни мають можливість скористатися податковою знижкою, якщо вони протягом року здійснювали витрати на благодійність. Умови для отримання такої знижки: 1. Кошти або майно були передані тільки неприбутковим організаціям, які: - зареєстровані в Україні; - внесені до Реєстру неприбуткових організацій на дату передачі коштів або майна. 2. Знижка надається на суму витрат, які не перевищують 4 % загального оподатковуваного доходу платника податків за звітний рік. 3. Документи, які підтверджують витрати: - квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери; - копії договорів (за наявності)...
Документи мають містити інформацію про благодійника та отримувача внеску. Копії підтверджуючих документів подаються разом з податковою декларацією. Оригінали документів не подаються, але зберігаються у платника протягом строку давності. На вимогу контролюючого органу, платники мають надати документи, які підтверджують доходи або витрати для податкової знижки. Важливо! Якщо переказ зроблено на особисті рахунки волонтерів – така сума не враховується у податковій знижці. Внески на спеціальні рахунки, наприклад, Національного банку України або UNITED24, не дають права на знижку, оскільки ці юридичні особи не є неприбутковими організаціями. Рекомендуємо перевіряти відображення юридичних осіб у відповідних реєстрах під час підрахунку витрат, які можна віднести до податкової знижки. З 1 січня по 31 грудня 2025 року можна подавати документи на отримання податкової знижки за витратами, понесеними у 2024 році. Як подати декларацію детальніше за посиланням: https://tax.gov.ua/mediatsentr/novini/866521.html. Про терміни подання декларації: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/865606.html. Як отримати податкову знижку: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/870381.html.